martes, 8 de abril de 2008

Sentit de culpabilitat

Aysss, ahir em va passar una cosa terrible amb la Maria, la meva filla, que em fa sentir una mica extranya.
Com cada dia, sortim de la guarderia cap a casa, i la nena decideix escapar i començar a còrrer pel carrer. Nàpols no és precisament una ciutat on es respecti molt les normes de seguretat en el trànsit. La meva por, era que la agafès un cotxe o una moto.
Ja em veieu a mi, amb panxa de quasi 8 mesos, corrent, i quan l'anxampo, es posa a cridar com una boija, i la meva reacció va fotre.li un mastegot a la boca, pero sense intenció de fer-li cap mal, amb la mala llet que li vaig donar massa fort i li vaig fer un tallet al llabi amb les seves dentetes.
Li va sortir una mica de sang....ufff quin mal rato, la veritat, em vaig sentir tant malament que encara em dura l'amargor dins.
Us ha passat alguna cosa semblant???

1 comentario:

Cinta dijo...

Quin moment més dur per a les dos. De vegades la por fa fer coses que no faries mai.
Besitos i ànim en la recta final del teu embaràs.
M'agrada que escriguis al bloc, ho hauries de fer més sovint.

Besets!