jueves, 12 de junio de 2008

Ja a casa


Bé, ja amb més calma i més temps, comunico que ja ha nascut la Isabella, el dia 27 de maig a les 10.05 h del matí. Va pesar poquet, 2800 i media 49 cm. LLarga i seca, fins el punt que tota la roba era enorme!!!.

Gràcies a Dèu menja molt bé, dorm, i fa les seves necessitats correctament, és a dir, menja caga i dorm. Sempre de llet materna, i esperem que duri.

Doncs res, estem començant una nova vida amb dos filles i acostumant-nos al tràfeg que comporta. Per el moment bé, encara que la Maria té la tendència a fer-me una mica la punyeta, jejeje, però ja li passarà, espero.

Jo m'estic recuperant força bé de la cesàrea i a tirar endevant, gracies al meu marit, el Paolo, que m'ajuda força amb les coses de la casa i amb la Maria.

Us poso una foto de la nena

4 comentarios:

Cinta dijo...

Moltes felicitats!!! El mateix dia una altra amiga meva també va tenir el seu segon fill i a més el meu germà va fer 30 anys, sembla que és un dia especial!

Isabella és molt guapa igual que la seva germana, que suposo que es normal que tingui una mica de celets i faci la punyeta, però segur que li passa promte. La cosa està en donar moltes responsabilitats a Maria i que es senti gran i necessaria (almenys amb Carla va funcionar i encara segueix funcionant)

Molts besitos als 4 dels 4.

Clara Àlvarez dijo...

Moltes felicitats!!!

jo també tinc dos xiquetes, i els celets estan a l'ordre del dia... però encara són pitjor els de la menuda per la gran...

aix! què complicada és la maternitat, i a la vegada què bonica!

ànims amb la recuperació de la cesària... jo n'he tingut dos :-)

Ester dijo...

gracies a les dues, ja estic ben recuperada i la Isabella creixent força, la Maria estupenda, m'ajuda força i vigila la seva germana, encara que de tant en tant fa l'animaló amb mi, jejeje
petonsss

Anónimo dijo...

Hola mamita!!!!!
K hace mucho tiempo k no se nada de ti, supongo que estaras supar ocupada cuidando de tu gran familia.
Mil besos desde Onda rotonda para tod@s, y cuidaros mucho, que tengo ganicas de veros, supongo k en navidad nos vemos.
Chao Bella!