miércoles, 20 de febrero de 2008

Tornemi

Hola de nou
Ja, ja sé, feia molt temps que no escribia, però ja sabrèu alguns que la meva mare finalment descansa en pau. I jo, entre una cosa i l'altre, encara estic paint el fet. Vaig haver de viatjar tota sola a Barcelona amb presses, amb la meva panxa, amb els nervis, per arribar a temps...bé, no cal que expliqui més.
Bé, ara no cal res més que assimilar els fets de estar sense pares i fer-me forta per tirar endevant a les meves filles. Doncs ara resulta que porto una altra nena. Li posarem el nom d'Isabella, una mica italià i en honor a la meva germana gran, que pobreta sembla que li fa més de iaia que de tieta, jeje, encara que sé que ho fa de tot cor.
Jo us vaig llegint els blogs i les cosetes de cada un, i veig que no pareu.
Jo ara començaré a preparar l'habitació per totes dues, vull fer uns dibuixos a les parets amb ninos, cabretes i coses d'aquestes. Montar el llitet per MAria i la cuna per l'Isabella. En fi, que estaré una mica entretinguda.
Ja esperant la Setmana Santa per tornar a Barcelona, encara que aquesta vegada aniré a Tarragona, doncs a l'estiu no vindrem perque la Isabella serà molt petitona per viatjar.
Per cert Cinta, com va l'embaràs??. Espero veurens

1 comentario:

Cinta dijo...

M'alegra veure que t'estàs recuperant i que has tornat a "engegar" el blog. Tot i que pareix que ara estaràs enfeinada preparant cosetes per a les criatures, no deixis d'anar posant alguna entrada que així pareix que et tinguem més prop.

Pel que fa a l'embaràs , no a anat bé, no t'ho vaig dir perquè vaig tenir l'abort el dia 27 (envoltes de la mort de la teva mare) i no et volia agobiar més. De totes maneres ara ja estic superbé i en dos mesets ho tornarem a intentar.