lunes, 12 de noviembre de 2007

Meme

Bé, això del "meme", que tot sigui dit, no ser que vol dir....pero una que és intel.ligent dedueix per eliminació, tindrà la seva resposta.
Jo, influènciada per la Cinta vaig obrir el meu blog, doncs em facilitava un lloc on es montava facilment el blog.
Amb antel.lació, havia obert un espai al msn, pero es feia pesat, a part que ningú llegia res, jeje.
Doncs bé, per aquest motiu vaig entrar al blogger i aqui estic.
Personalment crec que és un bon sistema de comunicació entre persones, encara que a vegades s'arrisca de donar massa personalitat al blog, és a dir, un agafa el gustet, o no?

2 comentarios:

Cinta dijo...

Tens raó, t'agafa el gustet i no pares, però això és bo, a més així les distàncies es fan més curtes. Ara la meva amiga Clara em pregunta per tu i la teva família i això vol dir que coneixes nova gent, encara que sigui via internet.

Anónimo dijo...

Sí, teniu raó... les noves tecnologies, fent-ne un bon ús, poden ser un "trencador" de fronteres. I cada vegada internet és més social...
El costat "negatiu"... pensar tot el que fas com a entrada al bloc :-) jejeje